Vámi povolená cookies si můžete zablokovat ZDE.

Aktuality

Změny v nastavení služeb – od 1.7.2016

Vážení klienti, vycházíme vstříc vašim přáním a prodlužujeme provozní dobu naší klientské linky. Pracovníci našeho Klientského centra jsou vám tak nyní k dispozici každý pracovní den od 8 až do 18 hodin. Zároveň si vás dovolujeme informovat o změnách v nastavení služeb, které budou zavedeny od 1. 7. 2016 v souvislosti s úpravou Podmínek k investování. Věříme, že toto zvýšení komfortu a bezpečnosti uvítáte.

Nahrazení bezpečnostních certifikátů bezplatnými autorizačními SMS

Od 1. 7. 2016 bude možné službu autorizačních SMS pro ovládání majetkového účtu aktivovat zdarma, resp. za cenu standardní SMS dle tarifu vašeho mobilního operátora. Bezpečnostní certifikáty tak již od 1. 7. 2016 nebudou vydávány, ani dále obnovovány.  

Co pro vás tato změna znamená?

Pokud se na svůj majetkový účet přihlašujete prostřednictvím bezpečnostního certifikátu, tak stávající certifikát, který je platný 12 měsíců, můžete neomezeně využívat až do konce jeho platnosti. Následně však již tyto certifikáty nebudou obnovovány, protože k dispozici budete mít komfortnější autorizační SMS – tato služba je od 1. července 2016 poskytována zdarma. 

Při přístupu na svůj majetkový účet tak již nebudete omezeni pouze na počítač s nainstalovaným bezpečnostním certifikátem, ale pokyny budete moci zadávat v podstatě odkudkoli. Každý zadaný pokyn pak bude podléhat autorizaci PIN kódem, který přijmete prostřednictvím autorizační SMS na svůj kontaktní telefon. Jde o stejný bezpečnostní prvek, který pravděpodobně využíváte i ve svém internetovém bankovnictví. 

Jeden měsíc před koncem platnosti vašeho certifikátu vám zašleme podrobné informace k aktivaci služby autorizačních SMS. Tuto službu si však samozřejmě můžete aktivovat zdarma již od 1. července, a to zasláním objednací SMS ve tvaru klíčové slovo (GIC) mezera číslo smlouvy (př. GIC xxxxxxxxxx, tj. GICmezeraxxxxxxxxxx) na nové telefonní číslo +420 736 363 363. Objednací SMS je zpoplatněna dle vašeho tarifu u mobilního operátora. 

Zvýšení bezpečnosti prostřednictvím Osobních mailboxů

Od 1. 7. 2016 budou veškeré informace obsahující klientská data zasílány do Osobního mailboxu, který bude mít každý klient přístupný přímo na svém majetkovém účtu. Týká se zejména výpisů z majetkového účtu, informací o provedených pokynech apod. Klienti vždy obdrží na svůj kontaktní e-mail informaci, že ve svém Osobním mailboxu mají novou zprávu. 

Co pro vás tato změna znamená?

Abychom zvýšili zabezpečení při zasílání vašich osobních údajů a údajů souvisejících s vašim majetkovým účtem, budete mít od 1. 7. 2016 přímo na svém zabezpečeném majetkovém účtu k dispozici Osobní mailbox. Jde o první položku v hlavním menu, kam budou nově směřovány výpisy z majetkového účtu, informace o provedených jednorázových či pravidelných pokynů apod. Tyto informace vám již nebudou zasílány na vaši standardní mailovou adresu, ale budete si je vyzvedávat v Osobním mailboxu. Na svůj kontaktní e-mail pak vždy obdržíte informaci, že ve svém Osobním mailboxu máte novou zprávu. 

Jak se dostanete do svého Osobního mailboxu?

Pro vstup do Osobního mailboxu je potřeba se přihlásit na váš majetkový účet, a to na stránkách www.generali-investments.cz - položka „Vstup na účet“ v pravém horním rohu.

Pro přihlášení potřebujete znát heslo pro přístup na osobní webové stránky a své klientské číslo (RČ / IČ / NID), obojí jste obdrželi v Potvrzení o uzavření smlouvy.

Nemůžete-li své přihlašovací údaje dohledat, obraťte se prosím na naši klientskou linku 844 111 121 (pro volání z mobilního telefonu 281 044 198), která je vám k dispozici každý pracovní den od 8 do 18 hodin. Vygenerujeme vám nové přístupové heslo. 

Nová podoba výpisů z majetkového účtu

Upravili jsme pro vás podobu zasílaných výpisů a se zavedením Osobních mailboxů rovněž zvýšili bezpečnost zasílaných informací. 

Co pro vás tato změna znamená?

Pokud máte nastavené pravidelné zasílání výpisů z majetkového účtu e-mailem (týdně / měsíčně / čtvrtletně / pololetně / ročně), budou vám nově tyto výpisy chodit do Osobního mailboxu a na e-mail vám dojde upozornění o doručení takové zprávy. 

Pokud máte nastavené pravidelné zasílání výpisů z majetkového účtu formou SMS, budou vám nově tyto výpisy chodit do Osobního mailboxu a na e-mail a formou SMS vám dojde upozornění o doručení takové zprávy. 

Pokud máte nastavené pravidelné zasílání výpisů z majetkového účtu dopisem, budou vám tyto výpisy nadále chodit dopisem. Pro zpříjemnění a urychlení komunikace však doporučujeme převést tento způsob komunikace na elektronický, tedy zasílání do Osobního mailboxu. Tento krok můžete učinit jedním z následujících způsobů:

  • prostřednictvím služby Moje Investice Online přímo na svém majetkovém účtu - v části Služby, kontakty, nastavení,
  • na základě hesla pro telefonický kontakt přes klientskou linku 844 111 121 / 281 044 198 každý pracovní den od 8 do 18 hodin,
  • přes e-mail info@generali-investments.cz.

Dostávali jste výpisy při změně? Tento výpis nově nahrazuje Informace o provedených jednorázových či pravidelných pokynech. Tuto informaci obdržíte vždy po realizaci jednorázového pokynu a souhrnně za období 3 měsíců u realizovaných pravidelných pokynů. Způsob zasílání je totožný, jako je uveden u výpisů z majetkového účtu. 

Všechny výše zmíněné výpisy obdržíte ve formátu PDF, případně v písemné podobě dopisem. 

V případě upřesňujících dotazů se prosím obraťte na naši klientskou linku 844 111 121 (pro volání z mobilního telefonu 281 044 198), která je vám k dispozici každý pracovní den od 8 do 18 hodin, nebo napište e-mail na info@generali-investments.cz

S přáním krásných letních dnů
Generali Investments CEE, investiční společnost, a.s.